Iklan

MYSHOP2U Your Internet Cash Generator <foo

http://www.myshop2u.net/index.php?id=msmar_453

Photo Damia

MAWI LALOK

Pehh..!! Fakta atau Auta?

Pehh..!! Fakta atau Auta?

Sunday, June 10, 2007

Kerana Wanita

Empat golongan lelaki yang diserat oleh wanita ke neraka.

Pertama : Ayahnya
Apabila seseorang yang bergelar ayah tidak mempedulikan anak-anak perempuannya di dunia. Dia tidak memberikan segala keperluan agama seperti mengajar solat, mengaji dan lain-lain. Dia membiarkan anak-anak perempuannya tidak menutup aurat. Tidak cukup kalau hanya dengan memberi kawalan dunia sahaja maka akan ditarik oleh anaknya ke neraka.

Kedua: Suaminya
Apabila seseorang suami tidak mempedulikan tindak tanduk isteriya. Bergaul bebas di pejabat, menghias diri bukan untuk suami tetapi untuk pandangan lelaki yang bukan muhram, apabila suami mendiamkan diri… walaupun dia seorang alim (solat tak tangguh/puasa tak tinggal) maka dia akan ditarik oleh isterinya ke neraka.

Ketiga: Abang-abangnya
Apabila ayahnya sudah tiada, tanggungjawab menjaga maruah wanita jatuh kepada abang-abangnya… . Jikalau mereka hanya mementingkan keluarganya sahaja dan adik perempuannya dibiar melencong dari ajaran islam… tunggulah tarikan adiknya dia akhirat kelak..

Keempat: Anak lelakinya
Apabila seseorang anak tidak menasihati seorang ibunya perihal kelakuan yang haram daripada islam, maka anak itu akan disoal dan dipertanggungjawab di akhirat kelak…. nantikan tarikan ibunya..

No comments: