Iklan

MYSHOP2U Your Internet Cash Generator <foo

http://www.myshop2u.net/index.php?id=msmar_453

Photo Damia

MAWI LALOK

Pehh..!! Fakta atau Auta?

Pehh..!! Fakta atau Auta?

Thursday, January 25, 2007

Lawak Hari Ini

Lawak Dalam Inbox Aku...

Lawak Psikologi
Leman bertanya kepada bapanya...
Leman: pak, betul ke make love tu best?
Bapak: ha ah, samalah best macam kamu korek hidung kamu!
Leman: A aah !! tapi betul ke org pompuan lagi rasa best?
Bapak: kalo kamu korek hidung,
hidung kamu ke jari kamu yang rasa best?
Leman: Hehehe... mestilah hidung,
tapi kenapa org pompuan tak suka diperkosa?
Bapak: kalo kamu jalan2, tetiba ada org nak korek hidung kamu... kamu suka tak?!
Leman: Hehe.. mana buleh camtu, pak...
tapi betul ke tak boleh buat tu masa datang bulan?
Bapak: kalo hidung kamu berdarah, kamu nak korek jugak ke?!
Leman: kenapa org lelaki tak suka buat tu pakai kondom?
Bapak: kamu suka tak masa korek hidung pakai sarung tangan?!
Leman: waaahhh... bapak ni pandailah!
Bapak : Muhahaha!!

LEMAN DAN SEORANG PAKCIK
Leman dlm perjalanan keretapi, duduk bersebelahan dengan seorang pakcik. Leman bertanya kat pakcik tu...
Leman: pakcik, sekarang pukul berapa?
pakcik tu tak jawab, Leman tanya lagi.
Leman: pakcik, sekarang pukul berapa?
pakcik tu buat donno, Leman tak putus asa bertanya.
Leman: pakcik, sekarang pukul berapa?
pakcik tu tetap membisu, Leman bengang dan tanya kuat sikit!
Leman: pakcik, pukul berapa sekarang?!!
pakcik tu renung Leman dengan tajam.
pakcik: aku taknak jawab soalan ko...
pasal kalo aku jawab kita akan berkenalan.
pastu kita berbual-bual dan jadik akrab. kat stesyen keretapi tu isteri aku tgh tunggu. terpaksa plak aku kenalkan ko ngan isteri aku yg peramah sangat2 tu. pastu dah sure isteri aku akan ajak ko datang ke rumah. kat rumah aku pulak ada anak dara yang cantik macam nasya aziz tu.
bila ko datang mesti ko berkenalan ngan dia pastu ko akan bercinta pulak ngan anak dara aku tu. bila dah berchenta ko mesti satu hari akan mintak ngan aku untuk berkahwin ngan anak dara aku tu.
Masalahnya aku tak nak terima menantu yang
JAM TANGAN PUN TAK MAMPU NAK BELI!!!

BIHUN VS MEE
bihun sangat cemburukan mee. walau duduk di rak bersebelahan di supermarket,
mereka tak pernah bertegur sapa. malah bihun sering mempersendakan mee di depan umum, "dasar si kuning gemuk...
ingat orang suka sangat kat dialah tu!"

hari2 berlalu...
namun mee buat derk aje dengan segala kerenah dan hinaan bihun.
sehinggalah pada satu hari pekerja supermarket mengalih rak mee ke tempat lain. bihun gembira kerana tidak lagi melihat musuh tradisinya.
hari berikutnya rak baru diletakkan di sebelah bihun, rak spaghetti.
bihun rasa marah dah berteriak:
"hoi, si kuning gemuk!
jangan fikir ko buat teknik rebonding camtu aku tak kenal ko!!!"

TOLONG ENCIK POLIS!
seorang perempuan menelifon balai polis.
perempuan: tolong encik, saya diperkosa tiga orang yang tak dikenali!
polis: jangan panik, cik! bagi alamat dan kami akan sampai dlm 10 minit!
perempuan: mmm... datang dua jam lagi boleh, encik?
baru selesai sorang... dua lagi belum!"

MABUK
Muthu & Samy (dua2 bukan nama sebenar) mabuk2, baru balik dari clubbing dan singgah untuk tido kat rumah jayman. sampai ruang tamu Muthu bercerita...
Muthu: hah... tu sofa yang baru aku beli, tv 29 inci tu pun aku punya
aku selalu karaoke ngan isteriku kat situ, piano tu plak aku selalu mainkan lagu untuk isteriku...
Muthu buka pintu bilik tido di sebelah ruang tamunya...
Muthu: tengok tu, pompuan cantik yg sedang tido atas katil tu isteri aku.
lelaki yang sedang tido peluk dia kat sebelah tu pulak? tanya Samy
Muthu :sapa lagi kalo bukan aku...

KONDOM
Leman (bukan nama sebenar) dan isterinya baru saja kahwin dan merancang tak mau dapat anak dlm masa terdekat ni. jadiknya Leman ambik keputusan untuk beli kondom. sampai di kedai cuma kondom warna hitam dan belang2 saja yang murah. kondom warna putih mahal dan Leman pulak tak bawak cukup duit untuk belinya. jadik Leman beli kondom hitam.
lepas setahun rupanya kondom yg Leman beli tu bocor dan isterinya melahirkan seorang anak. sayangnya anak yg dilahirkan agak gelap kulitnya. isterinya sedih pasal anak mereka hitam. jayman: nasib baik saye beli kondom hitam dulu, yang!
kalo saye beli yg belang2 ntah camana rupa anak kita nih!

NYAMUK
Leman (Lagi?) dan Mat pergi berkhemah dlm hutan. mereka memasang unggun api dan banyak nyamuk datang menggigit mereka. waktu nak tido mereka padamkan unggun api. Lalu banyaklah pulak kunang2 berkeliaran dan nyamuk masih lagi menggigit mereka.
Leman: hebat sungguh nyamuk2 kat hutan nih!
Mat: hebat apanya?
Leman: kita pasang unggun api pun dia datang gigit, kita padamkan unggun api... dia bawak lampu datang gigit kita!!

No comments: